Geloren - kloubní výživa pro psy

Zhubněte doma u běžných činností

24.10.2017
Foto: 123rf.com

Neustále vás trápí nadbytečná kila, ale na cvičení nemáte čas ani náladu? Zkuste zhubnout běžnými činnostmi. Přinášíme vám rady, které vám zaručeně pomohou. Stačí jen trošku pozměnit aktivity, kterým se věnujete dnes a denně, a výsledky se brzy dostaví.

1) Začněte více chodit

Pokud máte obchod přímo ve vaší vesnici nebo malém městě, běžte do něj pěšky. Nejenže se projdete, ale pokud si nákup na zpáteční cestě rozložíte do dvou tašek, už doma nemusíte cvičit s činkami. Pokud vám to vzdálenost umožní, choďte pěšky i do práce. A pokud už jedete autem, radujte se, když zaparkujete až dvě ulice dál – prospěje to vaší postavě!

2) Hubněte v posteli

Dopřávejte si pravidelný sex! Nejenže se tak velmi rychle zbavíte stresu, ale na vaší postavě to bude vidět rychleji, než si myslíte. Sex je vlastně mnohem lepší než cvičení, zapojujete velké množství svalů a ani o tom nevíte. Tak směle do toho!

3) Co takhle podzimní úklid?

Proč by měl existovat jen jarní úklid? Udělejte velký úklid i na podzim a na vánoční svátky budete mít volněji. Umyjte okna, dokud venku svítí slunce, vydrhněte koberce kartáčem, nemusíte dělat kliky, vysávejte byt se sluchátky na uších a zatínejte u toho břišní svaly. Udělejte si z nutného úklidu zábavu a ještě k tomu posilujte.

4) Schovejte si dálkový ovladač

Toto pravidlo bych ráda zavedla i doma, ale muž zatím odmítá. ☺ Jednoduše si schovejte ovladač. Vždy, když budete chtít přepnout kanál nebo vypnout reklamu, musíte vstát a jít k televizi. To je prostě skvělý způsob, jak zhubnout přímo u televize.

5) Provádějte cviky u běžných činností

Cvičit můžete i v situacích, kdy vás to ani nenapadne. Napouštíte si večerní vanu? Usedněte na okraj vany a zapřete se rukama. Posuňte zadek dopředu a spouštějte se, jako byste si chtěla sednout na podlahu. Desetkrát se takhle spusťte a zase pažemi vzepřete nahoru. Odpočinek ve vaně pak bude opravdu zasloužený.

6) Vyhýbejte se výtahům a eskalátorům

Máte strach z výtahů nebo se bojíte, že vás vcucnou jezdící schody? To je dobře! Choďte po schodech. Držte tělo vzpřímené a zatněte břišní i hýžďové svaly. V ideálním případě si v autě zapomeňte peněženku nebo klíče a jděte schody ještě jednou. Ať žije zdravý způsob života!

7) Udržujte se v pohybu

Víte, kteří lidé jsou nejštíhlejší? Ti, co chvíli neposedí. Je přece tolik činností, které se dají a některé z nich i musí dělat. Běžte si zaběhat se psem, klidně se houpejte na židli, bubnujte si prsty do stolu. Ano, i tyhle „tiky“ vás udrží v pohybu.

8) Tancujte

Tanec léčí duši i tělo. Vyberte si druh tance, který vás baví, a spalujte kalorie. Přihlaste se s partnerem do kurzu tance, jděte s kamarádkou na sólo lekce anebo si prostě v pátek po práci zajděte zatančit do klubu.

9) Nebraňte se hospodským hrám

Věděly jste, že tricepsy posílíte nejvíc při hraní bowlingu? Za večer u této hry, kterou mnozí nechtějí nazývat sportem, spálíte až 400 kalorií. A to je pořád lepší než jen sedět na židli a pít pivo, ne? Vyzkoušejte také kulečník anebo šipky.

10) Venčete děti i psa

Dopřávejte si procházky na čerstvém vzduchu. Ideálně každý den, a to alespoň třicet minut. Vaše děti i pes vám budou vděčné a na vaší postavě se to projeví také velmi rychle. Můžete si pořídit i krokoměr a dejte si třeba s mužem nebo kamarádkou soutěž, kdo z vás toho za den víc nachodí. Pokud chce člověk zhubnout, měl by každý den udělat 6000 kroků.

Foto: vitalia.cz

Foto: vitalia.cz

Jakou běžnou činnost tedy vyzkoušíte vy? A která z těchto činností vás baví nejvíc?

Michaela Michalíková

DOPORUČUJEME

1 komentář

  1. Pingback: Jak posilovat s pomůckami, které máte doma | Království žen

Zanechte odpověď

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Facebook