Geloren - kloubní výživa pro psy

Zaručené triky pro lepší vstávání

4.6.2017
Foto: 123rf.com

Jarní únava zastihla mnohé z nás. Kvůli ní se i po vydatném spánku můžete cítit rozlámané, unavené, rozbolavělé a připadat si, že jsme snad vůbec nespaly. Abyste byly celý den produktivní, plné energie a dobře odpočaté, přečtěte si našich 5 triků na to, jak ráno vstát lépe!

Snídaně

Převalujete se ráno v posteli a vůbec se vám nechce ven, natož do práce? Naším prvním tipem je snídaně! Snídaně je první jídlo dne, které by vás mělo skvěle nakopnout a dodat vám spoustu potřebné energie. Připravte si proto své oblíbené vydatné jídlo, na které se budete těšit. Ať už to budou vajíčka, párečky, fazolky, slanina či sladká snídaně ve formě waflí, zdravé kaše, ovoce či palačinek nebo lívanečků, vždy se před náročným dnem rozmazlete výbornou snídaní. Energii ze snídaně můžete získat také pomocí všem známé kávy, zeleného čaje, zeleného ječmene nebo superpotravin.

Mazlení s přítelem

Je tomu skutečně tak. Ranní sex je nejen skvělým dárečkem pro vašeho partnera, ale i vás dokáže skvěle nabudit a podpořit pro celodenní energii. Pozor, při takovém dovádění byste se však měli odvázat a sex si pořádně užít. Žádné pomalé a zdlouhavé mazlení pro tento případ není namístě. Vášnivý a rychlý ranní sex je mnohem lepší než obrovský hrnek kávy.

Zacvičte si

Ideální je cvičit ráno. Nejenže si díky cvičení protáhnete celé tělo, ale zaplavíte se i hormonem štěstí, který vás bude doprovázet po celý den. Navíc se tvoří hormon kortizon, který vám dopomůže k energii, která by vám večer přebývala a bránila by vám ve spánku. Doporučovaným cvičením je jóga, běh nebo plavání.

Pravidelnost

Vstáváte každý den jinak? Pak se nemůžete divit, že podle toho vypadá i kvalita spánku. Choďte spát ideálně ve stejnou dobu a ve stejnou dobu se také probouzejte. Při probouzení se však motivujte také časem vstávání. Pokud budete vstávat v 9, pak se vám během dopoledne nepodaří stihnout všechny úkoly. Zkuste se naučit vstávat dříve. Zjistíte, že díky tomu během dne stihnete úplně vše, co jste si naplánovala, a ještě vám zbyde mnoho prostoru pro vaše volnočasové aktivity nebo rodinu.

Večerní plánování

Zůstáváte po zvonění budíku ještě v klidu spát v posteli třeba další hodinu a pak si říkáte, že jste přeci jen měly vstát? Pak si zkuste večer před ulehnutím do postele napsat plán pro následující den. Pokud uvidíte veškeré úkoly napsané pod sebou, budete motivované je všechny splnit, a tím pádem vstát brzy, abyste vše stihly. Na plánování si můžete pořídit hezký diář nebo si samy vyrobit plánovač s motivačními obrázky či citáty.

Jaké jsou vaše osvědčené triky pro hezčí vstávání?

Tereza Obořilová

DOPORUČUJEME

Zanechte odpověď

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Facebook