Geloren - kloubní výživa pro psy

Třináctidenní japonská dieta

13.10.2017
Foto: pixabay.com

Japonsko je velmi působivou zemí s množstvím svébytných tradic a s bohatě rozvitou kulturou, která je nám, lidem žijícím v Evropě, často zcela cizí. Aby toho nebylo málo, ženy z Japonska celý svět udivují svými štíhlými figurami. Tajemství tkví v jediném – jak jinak, než ve stravě!

Plusy a mínusy japonské diety

Před tím, než se pustíte do podobné diety, mějte na paměti, že se jedná o jednu z drastičtějších forem hubnutí. Může mít neblahý dopad na psychiku, protože ne všichni se cítí zcela vyrovnaně bez obvyklého přísunu potravy. Proto může docházet k výkyvům nálad a podrážděnosti. Prakticky každé ráno se pije černá káva, proto by se lidé trpící onemocněním srdce měli před začátkem diety poradit se svým lékařem.

Dieta však trvá pouhých 13 dní, má velmi blahodárné účinky na pročištění organizmu a odborníci jsou přesvědčeni, že její očistné účinky trvají ještě po dobu 2-3 let. Tato dieta by se neměla v žádném případě držet déle než uvedený počet dní a můžete díky ní zhubnout až o 14 kg! V průběhu diety nesmíte pít alkohol, konzumovat sůl a cukr a výrobky obsahující mouku

1. den

snídaně: černá káva

oběd: 2 vejce uvařená natvrdo, salát z vařeného zelí s rostlinným olejem a sklenice rajčatového džusu

večeře: vařená nebo smažená ryba

 2. den

snídaně: černá káva, suchar

oběd: vařená nebo smažená ryba, zeleninový salát s rostlinným olejem

večeře: 100 g vařeného hovězího masa, sklenice kefíru

 3. den

snídaně: černá káva, suchar

oběd: 1 velká cuketa osmažená na rostlinném oleji

večeře: 2 vejce uvařená natvrdo, 200 g vařeného hovězího masa, salát z čerstvého zelí s rostlinným olejem

4.den

snídaně: černá káva

oběd: 1 vařené vejce, 3 velké vařené mrkve s rostlinným olejem, 15 g tvrdého sýra

večeře: ovoce

 5. den

snídaně: syrová mrkev s citronovou šťávou

oběd: smažená nebo vařená ryba, sklenice rajčatového džusu

večeře: ovoce

 6. den

snídaně: černá káva

oběd: vařená slepice, salát z čerstvého zelí nebo z mrkve

večeře: 2 vejce natvrdo, salát ze syrové mrkve s rostlinným olejem

 7. den

snídaně: čaj

oběd: 200 g vařeného hovězího masa, ovoce

večeře: jakákoliv forma večeře z předchozích dnů, kromě dne č. 3

 8. den

snídaně: černá káva

oběd: vařená slepice, salát z čerstvého zelí nebo mrkve

večeře: 2 vejce natvrdo, salát ze syrové mrkve s rostlinným olejem

 9. den

snídaně: syrová mrkev s citronovou šťávou

oběd: velká vařená nebo smažená ryba, sklenice rajčatového džusu

večeře: ovoce

10.den

snídaně: černá káva

oběd: 1 vařené vejce, 3 velké vařené mrkve s rostlinným olejem, 15 g tvrdého sýra

večeře: ovoce

 11. den

snídaně: černá káva, suchar

oběd: 1 velká cuketa smažená na rostlinném oleji

večeře: 2 vejce natvrdo, 200 g vařeného hovězího masa, salát z čerstvého zelí s rostlinným olejem

 12. den

snídaně: černá káva, suchar

oběd: vařená nebo smažená ryba, zeleninový salát, zelí s rostlinným olejem

večeře: 100 g vařeného hovězího masa, sklenice kefíru

 13.  den

snídaně: černá káva

oběd: 2 vejce uvařená natvrdo, salát z vařeného zelí s rostlinným olejem, sklenice rajčatového džusu

večeře: vařená nebo smažená ryba

Pomocí japonské diety můžete perfektně pročistit svůj organizmus a efektivně zhubnout. Mějte však na paměti, že se jedná o takový typ diety, při které je zapotřebí mít nejenom dostatečně pevné zdraví, ale zejména železnou vůli.

Šárka Lázničková

DOPORUČUJEME

Zanechte odpověď

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Facebook