Geloren - kloubní výživa pro psy

Sexy do léta: STEHNA

26.5.2017
Foto: 123rf.com

Celulitida, širší boky a povolená kůže. To jsou nejčastější problémy se stehny, na něž si ženy stěžují. Pokud se i vy trápíte se svým tělem, které byste v létě nejraději vůbec neukazovaly, pojďte se správně namotivovat s naším seriálem Sexy do léta! V dnešním díle se zaměříme na stehna. Cvičte s námi každý den a do léta získáte krásné nohy, které vám bude kdekdo závidět, a vy se konečně začnete líbit sama sobě.

Ty nejlepší cviky

Dřepy

Tento cvik jsme již zmiňovaly v díle zaměřeném na zadeček. Dřepy jsou však natolik univerzální cvik na nohy, že byste jej určitě při formování svých stehen měly do cvičebního plánu zařadit také. Jak provést správný dřep? Kolena při pohledu shora nepřesahují špičky u nohou, nohy jsou rozkročeny na šířku ramen, záda jsou rovná, vaše tělo jako by si sedalo na imaginární židli. Pokud chcete tento cvik ztížit, můžete se při dřepu o něco více snížit.

Opakujte 8x v 6 sériích.

Přítahy kolene

Nejprve se soustřeďte na správné držení těla. Chodidla dejte na šířku pánve, špičky směřují dopředu, ruce v bok, bříško je vtáhnuté dovnitř a zpevněné a váha těla je rovnoměrně rozprostřená. Poté přeneste váhu na jednu nohu, druhou zvedněte asi 30 cm nad zem (tělo se nesmí naklánět, je stále na jednom místě) a pak ji pokrčte v koleni a vytáhněte nohu před tělo, aby bylo stehno vodorovně se zemí. Poté zase přeneste nohu na stranu. Procvičíte především svaly přední i zadní části stehen, zapojíte i vzpřimovače zad.

Cvik opakujte 8x na každou nohu ve 4 sériích.

Zvedání nohou

Lehněte si na podložku, ruce složte pod hlavu, opřete se o ruce čelem, pohled směřuje dolů do podložky, nohy pokrčte v kolenou do pravého úhlu a zvedejte vždy jednu nohu, co nejvýš to půjde. Ucítíte zanutí hýžďových i stehenních svalů. Díky tomuto cviku je skvěle posílíte, vytvarujete si hezké nohy a podpoříte boj s celulitidou.

Tipy na posilování během dne

  • Choďte po schodech a berte je ne po jednom, ale po dvou. Nohy tak budou muset vlastní váhu vytáhnout o něco výš a více vám zaberou svaly na nohou.
  • Dřepujte při jakékoliv volné chvilce. Při čištění zubů, při sledování televize nebo při poslouchání hudby. Soustřeďte se na správnou techniku, nebuďte líné, a jakmile budete mít alespoň chviličku volno, podpořte své krásné nohy cvičením.
  • Rychlým cvikem během dne je i opření se o zeď a sednutí si na neviditelnou židli. Zády se opřete o zeď ve výšce, kdy vám nohy budou se zemí svírat pravý úhel. V této poloze posílíte svaly celých nohou. Cvičit můžete kdekoliv bez pomoci jakékoliv pomůcky.

Hezky vyrýsovaná stehna bez celulitidy, pevný zadeček a štíhlá lýtka, to vše na vás čeká, pokud budete svaly svých nohou každý den posilovat alespoň 20 minut. Ukažte v plavkách, na čem jste po dobu několika měsíců pilně pracovaly. Lačné pohledy mužů i závistivých žen se vám nevyhnou. Navíc získáte skvělý pocit ze sebe samé. Svaly na nohou se při intenzivním a vytrvalém tréninku rychle rýsují, už po týdnu se tak můžete těšit na první výsledky, které vás skvěle namotivují do dalšího cvičení.

Tereza Obořilová

DOPORUČUJEME

Zanechte odpověď

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Facebook