Geloren - kloubní výživa pro psy

Sexy do léta: PRSA

12.5.2017
Foto: 123rf.com

Krásná, hezky tvarovaná a pevná prsa chtějí snad všechny ženy. Potřebovaly byste svůj hrudník o něco vylepšit, aby se v plavkách hezky vyjímal? Pak si přečtěte náš dnešní druhý díl seriálu Sexy do léta, ve kterém se zaměříme právě na sexy hrudník, který můžete v plavkách hrdě nosit. Které cviky jsou ty nejlepší?

Ty nejlepší cviky

Kliky

Ať se vám to líbí nebo ne, kliky jsou jedním z nejúčinnějších triků na pevná prsa. Můžete dělat jak ty pánské, které jsou náročnější, stačit budou ale i ty dámské s pokrčenýma nohama. Kliky nešiďte a při snížení běžte až těsně nad zem, země se ale nedotýkejte! U kliků si vždy hlídejte rovná záda, zpevnění břišních svalů a podložení kolen, aby se vám neničila.

Kliky opakujte 15x ve 4 sériích.

Zdvihy

Lehněte si na podložku, do každé ruky si dejte plnou 1,5l lahev vody a ruce napněte nad prsa. Záda se snažte stále tlačit do podložky. Rozpažujte ruce těsně nad zem a zase zpět. Pokud pro vás budou lahve málo, můžete si koupit např. 3kg činky nebo pevnou gumu.

Zdvihy opakujte 8x ve 4 sériích. Můžete přidat i hmitání v rozpažení nebo pomalé rozpažování.

Rozpažování

Pořiďte si pevnější gumu. Svažte konce k sobě a vzniklý kruh si navlečte na ruce, aby vám guma přesahovala přes hřbet rukou. Ruce zvedněte do výšky hrudníku dlaněmi k sobě a rozpažujte ruce s gumou až do místa, kde cítíte silný tlak, a vraťte zpět.

Rozpažování opakujte 15x ve 4 sériích.

Tipy a triky na posilování během dne

  • Pokud máte chvilku, můžete se posadit na židli a tlačit dlaněmi proti sobě ve výšce hrudníku. Lokty mějte co nejvíce od sebe a ramena nezvedejte! Vydržte vždy 30 vteřin a opakujte 5x.
  • Posilovat můžete i v autě. Dejte ruce na volant do pozice 3 a 9 hodin a zatlačte do volantu. Chvíli vydržte a opakujte 15x!
  • Vyvarujte se horkých koupelí. Ty roztahují a povolují tkáně. Naopak si pro zpevnění prsou dopřejte ledovou sprchu v oblasti hrudníku.
  • Hlídejte si správné držení těla! Pěkně vypnutá prsa působí mnohem lépe!
  • Noste správné číslo podprsenky, aby se vám prsa zbytečně nemačkala nebo nebyla v podprsence příliš volně!
  • Při sportu určitě používejte sportovní podprsenky!
  • Pořiďte si kvalitní zpevňující krém na dekolt a provádějte si posilující masáž prsou dlaněmi směrem ze stran dolů, dovnitř a nahoru!

Jak se staráte o svá pevná ňadra vy?

Tereza Obořilová

DOPORUČUJEME

Zanechte odpověď

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Facebook