Geloren - kloubní výživa pro psy

Jste štíhlá, ale máte velké bříško? Rady, jak se ho zbavit!

27.11.2015
Foto: 123rf.com

Velké množství štíhlých a krásných žen trápí problém velkého nebo vypouklého břicha. Břicho totiž patří k těm nejproblematičtějším tělesným partiím. Patříte k ženám, které tento nedostatek opravdu trápí? Podívejte se s námi na rady, jak se velkého bříška zbavit.

Proč je břicho vypouklé

V mnohých případech je spodní část bříška vypouklá, protože právě v tomto místě se nacházejí střeva. Pokud pak člověk pije velké množství perlivých nápojů, žvýká žvýkačky nebo často jí nadýmavé potraviny, hromadí se v něm plyny a břicho se viditelně vyboulí.

Proč je břicho velké

Je pravda, že v některých případech je břicho velké zkrátka proto, že je v něm usazeno velké množství tuku. Tuk se do břišní oblasti ukládá nejvíc a nejčastěji. Ovšem i tohoto tuku se můžete lehce zbavit, stačí zvolit správné cviky a podpořit hubnutí zdravou stravou.

Další faktory, které velké břicho ovlivňují

  • špatné držení těla
  • nošení úzkých a malých kalhot, odkud břicho vyloženě „přetéká“
  • nošení příliš vysokých podpatků – ženy se hrbí dopředu a nezatínají tak přirozeně břišní svaly
  • nepravidelná strava a časté hladovky
  • u starších žen se může také jednat o začínající cukrovku nebo zvětšená nemocná játra

Ideální cviky, které vám mohou pomoci

Šlapání na kole

Tento cvik patří mezi ty nejjednodušší, bez problémů ho zvládají už děti v mateřských školách. Stačí, když si lehnete na podložku a lopatky přitlačíte k zemi. Poté zvednete nohy a ve vzduchu šlapete jako na kole. Zkuste do „pedálů“ šlápnout alespoň padesátkrát.

Nůžky

Tento cvik je také velmi rychlý a jednoduchý. Lehněte si na podložku a záda opět přitlačte k podložce. Nohy zvedněte mírně nad podložku a střídavě jimi „stříhejte“, jako by vaše nohy byly nůžky. Opakujte alespoň čtyřicetkrát se střídáním nohou.

Pánevní zdvih

Lehněte si na podložku na záda a ruce nechte podél těla. Poté zvedněte obě chodidla ke stropu a s výdechem mírně zvedejte pánev a nohy tlačte vzhůru. Tento cvik opakujte alespoň třicetkrát. Provádějte jej pomalu a tahem, nikoli švihem.

Zkracovačky

Opět si lehněte na podložku a nohy pokrčte. Chodidla nechte na podložce. Poté přitáhněte bradu k hrudníku a snažte se s výdechem zvedat nahoru. Ucítíte, jak se vám začnou stahovat břišní svaly. Tento cvik opakujte dvacetkrát po třech sériích.

Co vám ještě může pomoci

Podpora metabolismu

Podpořte správné trávení a zrychlete metabolismus pomocí zelených potravin. Dopřejte si řasu chlorelu nebo zelený ječmen. Uvidíte, že vaše vypouklé břicho velmi rychle zmizí a kromě toho se vám zlepší také imunita.

Správné dýchání

Naučte se správně dýchat. Nejdříve si lehněte na záda. Pokrčte nohy a hlavu si můžete mírně podložit. Poté si položte ruce těsně pod prsa. S nádechem vnímejte, jak se bříško nafoukne a jakoby uvolní. S výdechem si pak všimněte, jak se bříško aktivuje a zpevňuje. Tento cvik opakujte patnáctkrát denně. Časem se tomuto správnému dýchání naučíte a začnete jej používat zcela běžně.

Další inspiraci můžete najít i zde:

Máte také problémy s vypouklým nebo velkým bříškem?

Michaela Michalíková

DOPORUČUJEME

Zanechte odpověď

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Facebook