Geloren - kloubní výživa pro psy

Jak se po ránu cítit svěží

14.8.2017
Foto: pixabay.com/cs

Většina z nás jednou za čas nebo dokonce každé ráno prožívá zvláštní pocit, který nás nechce pustit z postele ven a pověstná ranní svěžest se ne a ne dostavit. Zejména v zimním období, kdy jsou mnozí z nás nuceni vstávat časně zrána, se z teploučké postele za žádných okolností nechce ven, vyjma ranních ptáčat, které jsou zvyklé, jak je rok dlouhý, usínat a vstávat se slepicemi.

Není nic hezčího než začít den s úsměvem a plná sil. Pokud byste i vy chtěla patřit mezi šťastlivce, kteří každé ráno vstávají s chutí a těžké okovy únavy je opouští s prvním zazvoněním budíku, mohou vám pomoci následující rady:

Po ránu se pokuste vstávat co možná nejrychleji

Jsou lidé, kteří si rádi řídí budík na vícekrát, aby věděli, že za chvilku musí vstávat, ale z druhé strany měli jistotu, že si mohou ještě trošku pospat. Podle mě je však nejúčinnější po ránu bez milosti vstát s prvním zazvoněním budíku, jinak se budete opakovaně propadat do říše snů a nechuť k vstávání se bude ještě prohlubovat.

Spěte 7-8 hodin denně

Pokud budete spát 7 – 8 hodin denně, měla byste se po ránu cítit skutečně svěží. Přespání a nedospání je totiž jednou z hlavních příčin, proč se vám v ranních hodinách nechce z postele ven.

Myslete pozitivně

Jestliže budete zarputilou optimistkou, váš spánek bude zaručeně kvalitní, a tudíž se budete cítit skvěle a svěží po 7-8hodinovém spánku (někomu stačí například jenom 6 hodin spánku). Lidem, kteří mají problém s usínáním, v noci se často budí a spí spíše povrchním spánkem, nebude stačit třeba ani 9 hodin spánku, protože si jejich tělo a mysl nestihly tak dobře odpočinout.

Po ránu se oplachujte studenou vodou

Hned jak vylezete z postele, zamiřte do koupelny a opláchněte si obličej a hruď studenou vodou. Uvidíte, že se v mžiku budete cítit jako rybičky a příjemně vás to nastartuje do nového dne.

Snídejte

Snídaně je základ dne, a proto se snažte po ránu vždy sníst alespoň něco malého. Uvařte si k tomu rovněž silnější kávu nebo čaj. Myslete na to, že na snídani byste si měla udělat dostatek času, abyste nesnídala ve spěchu.

Udělejte si rychlou ranní rozcvičku

Ranní rozcvičky nemusí zabrat více než 5 minut času, takže s chutí do toho! Můžete si udělat sestavu cviků podle toho, co vám zrovna vyhovuje, nebo se nechat inspirovat internetem.

Myslete na nový den, který máte před sebou a ne na vyhřátou postel

Pokud svou mysl soustředíte na netrpělivé očekávání nadcházejícího dne, který pro vás chystá nových zážitků, a nebudete přemýšlet o tom, jak se válíte ve vyhřáté posteli, bude se vám chtít spát mnohem méně. Pokud naopak budete neustále myslet na svůj milovaný pelíšek, oči se vám budou blahem zavírat i na pracovní poradě!

Máte nějaké vlastní tipy, jak si zpříjemnit ráno a pořádně se nastartovat do nového dne?

DOPORUČUJEME

Zanechte odpověď

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Facebook